پیشگفتار

بسیار گفته شده که در زمان عذرخواهی هیچ چیزمانند یک دسته گل نمی تواند حرف بزند! اما در زمانی که همه چیز در حال خوب است و دو نفر درحال برگزاری بهترین جشن زندگیشان هستندچه گلی باید برای این مراسم خاص تدارک دید؟ در ادامه همراه بلاگ تالار تشریفاتی ساعی باشید تا نکات مهم درباره دسته گل مراسم عروسی را با شما در میان گذاریم.

در دسته گل عروسی از چه گلهایی استفاده می شود؟

استفاده از گلهای شاداب  و زیبا برای یک دسته گل عروسی قطعا باید اولویت شما باشد. سعی کنید هر نوع دسته گلی که انتخاب می کنید علاوه بر شاداب بودن، رنگ های روشنی نیز داشته باشد.

هر گل در دسته گل عروسی نماد چیست؟

البته امروزه شاید شما  به نشانه های تاریخی و اسطوره ها برای انتخاب گل دقت نکنید، اما دانستن این نکات و لحاظ کردن آنها شاید نشانه های خوبی برای شما باشد:

 

  • گل رز : این گل خوش رنگ و خوش بو، نماد و سمبل شور و عشق است.
  • لیلیوم : لیلیوم یا سوسن گلی بسیار زیبا، خوشرنگ و پرطرفدار است. اگر از این گل برای دسته گل عروس خود استفاده می کنید، حتما از نژادهای هلندی آن استفاده کنید چرا که در برابر گرما و کم آبی، مقاوم تر هستند و در طول جشن عروسی، پژمرده نخواهند شد.
  • پائونیا : پائونیا که در فارسی به آن گل صدتومانی یا گل صدبرگ هم می گویند، گلی بزرگ پرپشت وکمی گران است. این گل بسیار معطر است و عطری شیرین دارد.
  • گل آلاله : گل آلاله گلی بزرگ و پراز گلبرگ است ودررنگ های زرد، نارنجی، سفید وصورتی وجود دارد. و نماد ثروت، زرق و برق است.
  • لاله : گل لاله در طرح ها  واندازه های مختلف کشت می شود وبه همین دلیل.سلیقه های مختلف را به خود جلب می کند و نماد خوشبختی است.
  • نیلوفر لیلی كالا : لیلی کالا از خانواده نیلوفرهاست. عروس خانم هایی که احساسات لطیفی دارند این گل ظریف را دردسته گل عروس خود استفاده می کنند. انحناهای خاص ” لیلی کالا” ظرافت خاصی به آن بخشیده است.
  • ادریسی : ادریسی به دلیل انبوه گلبرگ هایی که دارد و اصطلاحا پرپشت است، طرفداران زیادی دارد و در رنگهای سبز، صورتی، سفید، کبود و آبی کشت می شود.
  • ارکیده : ارکیده انتخاب عروس خانم هایی است که سلیقه خاص و منحصر به فرد دارند. ارکیده گلی خوشرنگ و گرمسیری است که می تواند جلوه خاصی به دسته گل عروس ببخشد.
  • یاسمن : یاسمن (یاس فرنگی)، گلی ریز وستاره ای شکل است از یاس فرنگی می توان در وسط دسته گل عروس استفاده کرد و نماد شادی ، شیرینی ، دلپذیری و وقار است.
  • گل مروارید : گل مروارید برای جشن عروسی در فصل بهار یا تابستان بسیار مناسب است این گل بسیار ارزان است و در رنگ ها و اندازه های مختلف یافت می شود.

سایر نکات در انتخاب دسته گل عروس

درانتخاب گل واندازه آن به تجربه آن فردی که دسته گل را برای شما طراحی می کند ، اعتماد کنید. مسئله دیگری که مهم است نحوه طراحی دسته گل است.در این زمینه قبل از هر چیزی به عکس دسته

گلهایی که به شما پیشنهاد می شود دقت کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید،عکس را به فردی که برای شما دسته گل می بندد نشان دهید قطعا با آن عکس می تواند از پس آن بر بیاید.

مشاوره برگزاری مراسم

اگر برای برگزاری عروسی خود به دنبال تالار باکیفیت و قیمت مناسب هستید یا در هر بخش از کارهای عروسی خود نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، از مشاوره رایگان مجموعه تالار ساعی بهره مند شوید. فرم زیر را تکمیل نموده تا با شما تماس بگیریم یا با شماره های ما تماس حاصل فرمایید:

    *:نام و نام خانوادگی

    *:شماره موبایل

    *:نوع مراسم

    *:تعداد نفرات

    *:بودجه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button