پیشگفتار

مهمترین نکته در برگزاری تشریفات عروسی انتخاب زمان برگزاری آن می باشد. این مورد از لحاظ مختلف مورد اهمیت است. مواردی همچون وضعیت ترافیکی، وضعیت آب و هوا، مناسبت های روز عروسی یا روزهای قبل و بعد از آن، فصل انتخاب و … . نوع انتخاب روز عروسی با توجه به پارامترهای گفته شده می تواند روی میزان رضایت میهمانان، کیفیت برگزاری مراسم و به طور کل به یادماندنی تر شده شب رویایی زندگی شما اثر قابل توجهی بگذارد. بنابراین در این نوشته از بلاگ تالار تشریفاتی ساعی همراه ما باشید تا نکات مربوط به تعیین زمان برگزاری عروسی را با هم مرور کنیم:

نکات انتخاب زمان عروسی

بهترین زمان برای برگزاری مراسم ازدواج پنجشنبه ها واعیاد مذهبی است. البته باید این موضوع را هم بدانید که در این روزها تعداد مراسم عروسی زیادتر است و عکاسی و آرایشگاه و مهمتر از همه سالن ها سرشان شلوغ خواهد بود و برای رزرو این روزها باید از ماه ها جلوتر اقدام کنید. اگر اقوامتان درخارج از کشور زندگی می کنند و برای شما اهمیت دارند، سعی کنید زمان جشن را با آن ها هماهنگ کنید تا آنها نیز بتوانند در مراسمتان شرکت کنند.

فصل مناسب برگزاری مراسم عروسی

در کشور ما معمولا همه فصل تابستان را ترجیح می دهند. اما به دلیل گرمای زیاد این فصل خیلی هم مناسب نیست. گرما هنگام عکاسی در باغ اذیت تان خواهد کرد و باعث خراب شدن آرایش عروس خواهد شد. گل های ماشین عروس پژمرده خواهد شد و درنهایت احتمال گرما زدگی وجود دارد. اگر قصد دارید در این فصل مراسمتان را برگزار کنید می توانید این کار را درشهریور ماه انجام دهید که کمی هوا بهتر شده باشد. البته اوایل پاییز و تعطیلات نوروز هم برای برگزاری جشن عروسی مناسب می باشد.

 

 

همچنین توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگر دچار آلرژی یا حساسیت فصلی هستید، سعی کنید رمانی را انتخاب کنید که از نظر جسمانی سلامت باشید.

مشاوره زمان برگزاری مراسم عروسی

اگر قصد برگزاری مراسم عروسی دارید و در خصوص انتخاب زمان آن سوالی دارید، با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان بگیرید. هم می توانید فرم زیر را تکمیل کرده تا با شما تماس بگیریم؛ هم می توانید با شماره های تماس ما تماس حاصل فرمایید:

 

    *:نام و نام خانوادگی

    *:شماره موبایل

    *:نوع مراسم

    *:تعداد نفرات

    *:بودجه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button